Contentmarketing 

Zeggen dat je de beste bent is tegenwoordig niet meer voldoende om onderscheidend te zijn als organisatie. Het is veel beter om uw organisatie in de markt te zetten door uw expertise te delen met uw publiek. Aan de hand van bijvoorbeeld een actie kunt u uw doelgroep verleiden om over uw organisatie te praten met mond-tot-mondreclame als gevolg, wat nog altijd een van de betere manieren is om klanten te winnen. Contentmarketing is het creëren of publiceren van content met als doel een relatie aan te gaan of te onderhouden met de klant. Ik kan u helpen om uw (potentiële) klanten de bagage te geven die zij nodig hebben om bij uw bedrijf of organisatie terecht te komen.

Verschijningsvormen contentmarketing

Met contentmarketing vertellen organisaties en bedrijven hun eigen verhaal en richten zich daarmee op het mediagedrag van hun doelgroep. Daarbij ligt de nadruk op hoe en waarom u iets doet en op welke wijze u zich onderscheidt van andere aanbieders.

De verschijningsvormen van contentmarketing zijn veelzijdig:

  • blogs
  • redactionele artikelen
  • interviews
  • infographics
  • filmpjes

De verspreiding van deze uitingsvormen is al even gevarieerd:

  • het huisblad
  • social media
  • de website
  • YouTube
  • een open dag
  • free publicity
Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist.